Teambuilding-resa till Åre med Growth Marketing-teamet

I december packade vi våra väskor, spände fast våra skidor och begav oss iväg på en tvådagars teambuilding-resa till Åre. Det var jag, Jorge Castro, tillsammans med Growth Marketing-teamet och våra externa konsulter som satte oss på ett SAS-flyg med siktet inställt på en kombination av utbildning, samarbete och självklart en hel del skidåkning. Väl på plats valde vi Guestits plattform för att hitta boendet i Åre.

åre

Åre är fantastiskt

Utbildning och teambuilding i världsklass

Dagarna började med en serie workshops där vi och våra externa konsulter fördjupade oss i olika strategier för growth marketing. Genom interaktiva sessioner och case studies fick vi nya insikter och perspektiv, samtidigt som vi byggde starkare relationer inom teamet. Diskussionerna flödade och vi delade erfarenheter som inspirerade oss att ta vår marknadsföring till nästa nivå.

+ Adrenalin i backarna och afterski

Men vad vore en resa till Åre utan skidåkning? Efter intensiva utbildningspass bytte vi om och begav oss ut i backarna. Några av oss var erfarna åkare medan andra tog sina första svängar, men oavsett nivå fanns en gemenskap i varje åk. Vi utmanade oss själva, peppade varandra och skrattade åt vurporna – en perfekt metafor för arbetslivet där vi alltid lär oss och utvecklas tillsammans.

Efter en dag fylld av både kunskap och skidåkning rundade vi av med en välförtjänt afterski. Ett par av oss tog en bastu, andra njöt av god mat och samtalen fortsatte långt in på kvällen. Det var en påminnelse om att det är i de små ögonblicken – skratt, delade mål och upplevelser – som de starkaste teamen byggs.

Reflektion och framtidsplaner

När det var dags att packa ihop och ta SAS-flyget tillbaka hem kände vi oss inte bara mer sammansvetsade utan också fyllda av energi och inspiration. Resan till Åre blev en påminnelse om att investering i teamkänsla och kunskap ger tillbaka mångfalt.

Growth Marketing-teamet är redo för nya utmaningar – och vi ser redan fram emot nästa teambuilding-äventyr!

Har du också planer på att växa?

Vi är experter på SEO & Growth Marketing.

Jorge Castro

När det gäller digital marknadsföring i Sverige är Jorge Castro ett namn som ofta återkommer i sammanhanget. Med en bas i Stockholm har Jorge etablerat sig som en av landets ledande röster inom SEO och Growth Marketing. Hans resa genom digital marknadsföring har inte bara sett framgångar genom teori utan även genom praktiska resultat. Som marknadschef på ABS Wheels mellan 2014 och 2021 drev han företaget från en omsättning på 30 MSEK till imponerande 130 MSEK, vilket vittnar om hans skicklighet och taktik.

Men Jorge är inte bara en siffra och resultatdriven individ. Hans passion för området skymtar genom i de många framträdanden han har gjort i några av landets största poddar och tidningar. Namn som Ehandel.se, Entrepreneur, Market, Finanstid, Dagens Handel, Resume och Veckans Affärer har alla haft förmånen att presentera Jorges insikter, vilket har cementerat hans plats som en ledande auktoritet inom sitt område.

Denna erfarenhet och expertis ledde till att han korades till Årets Digitala Marknadsförare, ett erkännande som få kan stoltsera med. Trots hans professionella framgångar, ger Jorge också en personlig inblick i sitt liv genom sin bok som han skrivit “framtidens SEO”, boken finns att köpa hos sveriges alla största bokhandlare som adlibris, bokus och Akademibokhandeln.

Om du någonsin har tvivlat på vikten av SEO, growth marketing eller digital strategi, kommer ett möte med Jorge att omvandla dina synpunkter. Med beprövade strategier, en gedigen track record och en passion för att dela sina kunskaper, representerar Jorge Castro den guldstandard alla digitala marknadsförare strävar efter.

Vill du hålla dig uppdaterad med de senaste trenderna, tipsen och insikterna? Se till att följa Jorge på Linkedin och utforska mer av hans tankeledarskap där.